Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Ektelion's Reviews - The Witcher


Όπως έχω αναφέρει στο παρελθόν, η συνεργασία μου με το byteme.gr ξεκίνησε το 2010. Ο αρχισυντάκτης (αν είναι δόκιμος αυτός ο τίτλος) του site, Χάρης Κλάδης, είχε μεν δει κάποια καλά δείγματα γραφής μου στο forum του PC Master (πράγμα που τον ώθησε να μου προτείνει να συνεργαστούμε), αλλά δεν είχε δείγματα γραφής μου ως reviewer. Μου ζήτησε, λοιπόν, να του στείλω το δοκιμαστικό review ενός παιχνιδιού της αρεσκείας μου, ώστε να βεβαιωθεί ότι όντως πληρούσα τις προϋποθέσεις. Εκείνη την εποχή είχα μόλις τερματίσει το The Witcher της CD Projekt, οπότε επέλεξα να του παρουσιάσω αυτό. The rest is history...
Κάνοντας ένα ξεσκαρτάρισμα στους σκληρούς δίσκους που έχω για backup, ανακάλυψα το ξεχασμένο αυτό αρχείο. Για κάποιο λόγο μου τη βάρεσε να το προσαρμόσω σε video review. Το script του review είναι σχεδόν πανομοιότυπο με αυτό που είχα γράψει πίσω στο μακρινό 2010, με ελάχιστες τροποποιήσεις στη σύνταξη γιατί ορισμένες συντακτικές δομές του γραπτού λόγου δεν μπορούν να εφαρμοστούν στον προφορικό.
Δεν ξέρω αν θα βρείτε ενδιαφέρουσα αυτή την προσπάθειά μου ή χάσιμο χρόνου. Από τα σχόλιά σας (κι από τον χρόνο μου) θα εξαρτηθεί αν θα εξελιχθεί σε ξεχωριστή ενότητα του blog (για σχετικά πρόσφατα κλασικά ή για καινούργια παιχνίδια). Πάντως όσον αφορά στο Witcher συγκεκριμένα, αν δεν το έχετε δοκιμάσει ήδη σας παροτρύνω να το δοκιμάσετε χωρίς καμία επιφύλαξη. Συνιστά μια εκπληκτική gaming εμπειρία και τεχνικά στέκεται μια χαρά ακόμη και σχεδόν εφτά χρόνια μετά την αρχική του κυκλοφορία.

Όσον αφορά στα retro reviews, έχω ήδη επιλέξει παιχνίδι και έχω ξεκινήσει να το παίζω (το παιχνίδι), αλλά έχω κάποιες ιδέες που απαιτούν πολύ χρόνο και κόπο για να υλοποιηθούν, οπότε δεν θα τολμήσω καν να κάνω πρόβλεψη (σίγουρα πάντως λιγότερο από εννιά μήνες :Ρ). Πιστέψτε με, όμως, το αποτέλεσμα θα αξίζει!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου