Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Ektelion's Retro Reviews Ep. #15 - Amiga Music



Επιστροφή, λοιπόν, στην ενεργό δράση! Ο λόγος της τεράστιας αυτής καθυστέρησης δεν ήταν άλλος από τη γέννηση του γιου μου αυτόν τον Σεπτέμβρη, η οποία προφανώς με ανάγκασε να αναδιαρθρώσω άρδην το πρόγραμμά μου. Πέρα, όμως, από την καθυστέρηση, το γεγονός αυτό επηρέασε τη σειρά και με άλλους τρόπους, ο βασικότερος εκ των οποίων είναι η αντικατάστασή μου από το cartoon avatar μου που κάνει πρεμιέρα σε αυτό το βίντεο. Η αιτιολογία αυτής της απόφασης είναι διτή. Αφενός, χρησιμοποιώντας το avatar εξοικονομώ πολύ κόπο και χρόνο αφού παρακάμπτω τα "live action" γυρίσματα. Αυτό βέβαια προϋποθέτει μια αρκετά καλή γνώση character rigging και animation, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Αφετέρου, με το Avatar ο μόνος περιορισμός είναι η φαντασία. Ήδη από αυτό το επεισόδιο θα δείτε πράγματα που προφανώς δεν μπορούσα να κάνω με τον εαυτό μου on camera, και ετοιμάζω πολύ πιο φιλόδοξες καταστάσεις για το μέλλον. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να τονίσω ότι η συγκεκριμένη είναι η πρώτη μου απόπειρα με το αντικείμενο και πρέπει να λογίζεται ως "beta". Το τελικό αποτέλεσμα επιδέχεται πολλών διορθώσεων, αλλά από την αρχή της παραγωγής του επεισοδίου μέχρι το τέλος του έχω μάθει πολλά πράγματα για το πώς να σχεδιάζω και να κινώ έναν cartoon character, οπότε πιστεύω ότι θα μπορέσω να παραγάγω κάτι πιο "επαγγελματικό" στο εξής. Λίγη υπομονή και θα δείτε και οι ίδιοι.

Κλείνω αυτό το επεξηγηματικό σημείωμα ευχαριστώντας σας για άλλη μια φορά για τη στήριξη και την υπομονή σας. Πολλοί μου λένε ότι τα views και οι συνδρομητές που έχω είναι πολύ λίγα/οι για την ποιότητα της σειράς, κάτι που φυσικά με κολακεύει αφάνταστα, αλλά προσωπικά η δημοφιλία της έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία μου, αν συνυπολογίσουμε το πόσο εξειδικευμένο είναι αυτό που πραγματεύεται, καθώς και το ότι απευθύνεται αποκλειστικά σε Έλληνες ή ομιλούντες την ελληνική. Σας ευχαριστώ και πάλι!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου