Σάββατο 29 Αυγούστου 2015

Ektelion's Retro Reviews Ep. #16 - Horror Zombies From The Crypt


Ξεκινώ ευχαριστώντας όλους εσάς τους φίλους της σειράς για την υπομονή σας. Μου κάνει τρομερή εντύπωση και νιώθω πραγματικά ευγνώμων που παρακολουθείτε ακόμη το blog ή γράφεστε στο κανάλι μου στο YouTube, δεδομένης της ασυνέπειάς μου.Η καθυστέρηση του επεισοδίου αυτή τη φορά οφείλεται περισσότερο στη δική μου ανοργανωσιά παρά σε λόγους ανωτέρας βίας. Άπαξ και έγραψα το σενάριο, μου πήρε γύρω στις 8 μέρες για όλα τα υπόλοιπα. Για τη συνέχεια σκεφτόμουν ένα πραγματικά επικό και πολύ αγαπημένο μου παιχνίδι, αλλά μάλλον θα το αφήσω για αργότερα γιατί υποψιάζομαι ότι θα μου πάρει πάλι μήνες να το παρουσιάσω. Δεν έχω αποφασίσει ποιο θα παρουσιάσω αντί για αυτό, αλλά σίγουρα όλο και κάτι θα βρω. Προφανώς, οι προτάσεις σας είναι καλοδεχούμενες :-)

Όπως θα παρατηρήσετε, αυτή τη φορά ανέβηκα ένα κλικ παραπάνω με το "avatar" μου. Πιστεύω θα συμφωνήσετε ότι αυτά που έκανα στο συγκεκριμένο επεισόδιο θα ήταν αδύνατο να γίνουν με τη φυσική παρουσία μου μπροστά από την κάμερα. Ιδανικά φυσικά θα ήθελα να είχα μια μεγάλη πράσινη οθόνη ώστε να μπορώ να φαίνομαι ο ίδιος, αλλά άσε καλύτερα, πήρα και κάτι κιλάκια το καλοκαίρι.

Ελπίζω να σας αρέσει αυτό το επεισόδιο και να τα ξαναπούμε πιο σύντομα! 



2 σχόλια :

  1. όπως πάντα ΕΠΙΚΑ τα reviews σου Κώστα!!! έχω το blog σου στα start pages μου (+ subscribe στο youtube) και περιμένω καθε φορά πότε θ'ανεβάσεις το επόμενο!
    ..είσαι πηγή έμπνευσης και για τα δικά μας βίντεο ;) :)
    ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ και FULL RESPECT!!!
    arislab (RetroUnboxers.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Άρη! Για να είμαι ειλικρινής δεν γνώριζα το κανάλι και το site σας. Είδα το πρώτο βίντεο και τα σπάει! Πολύ καλό χιούμορ και η απαραίτητη ρετρίλα ;-) Keep it up!

      Διαγραφή